ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:

Διεύθυνση: Σπετσών 3 Άγιος Δημήτριος, Αττική – Τ.Κ. 17341
Τηλέφωνο: 210 3847619
Email: info@z-eshop.gr

Ο ιστότοπος μας z-eshop.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop που πραγματοποιεί παραγγελίες αποκλειστικά και μόνο μέσω διαδικτύου.

Τρόποι Αποστολής

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Ο ιστότοπος μας z-eshop.gr είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα – eshop που εκτελεί παραγγελίες αποκλειστικά και μόνο μέσω διαδικτύου και αποστέλλει τα προϊόντα του στην διεύθυνση του εκάστοτε παραλήπτη.

Χρόνος Αποστολής & Παραλαβής:

Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μας, αναγράφουν την “Διαθεσιμότητα” τους και τον χρόνο “Παράδοσης” στην διεύθυνση παραλήπτη.

Κόστος Αποστολής: 4,00 Ευρώ.

Οι αποστολές παραγγελιών σε όλη την Ελλάδα εκτελούνται με ΕΛΤΑ COURIER και το κόστος αποστολής όλων των παραγγελιών ανεξαρτήτως μεγέθους (βάρους ή όγκου) της παραγγελίας είναι 4,00 €.

Κόστος Αντικαταβολής: 2,00 ευρώ

Όλες οι παραγγελίες που εξοφλούνται με την μέθοδο της αντικαταβολής έχουν ένα επιπλέον κόστος (πέραν του κόστους αποστολής) 2,00 € ανεξαρτήτως αξίας και μεγέθους (βάρους ή όγκου) της παραγγελίας.

Τρόποι Πληρωμής

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή μίας παραγγελίας με τους κάτωθι τρόπους πληρωμής:

1) Με Αντικαταβολή
Με την μέθοδο της αντικαταβολής, μπορείτε να πληρώσετε μία παραγγελία κατά την διάρκεια της παραλαβής της, στην διεύθυνση του παραλήπτη και το κόστος της είναι 2,00 ευρώ ανά παραγγελία.
Για την μέθοδο της αντικαταβολής ισχύουν όλες οι φορολογικές διατάξεις (για ποσά που η πληρωμή πραγματοποιείται με μετρητά) που αφορούν τα παραστατικά για αγορές προϊόντων από ιδιώτες (αποδείξεις) και τα παραστατικά που αφορούν αγορές προϊόντων από επαγγελματίες (τιμολόγιο πώλησης). Τα παραστατικά που υπερβαίνουν αυτά τα ποσά των φορολογικών διατάξεων που ισχύουν για ιδιώτες και επαγγελματίες, εξοφλούνται μόνο μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό ή μέσω κάρτας.

Σημείωση: Το Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα σε νέους πελάτες ή όποτε το κρίνει σκόπιμο, να απορρίψει την πληρωμή με την μέθοδο της αντικαταβολής μίας παραγγελίας και να ζητήσει πριν την αποστολή της παραγγελίας αυτής, την πληρωμή της με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με κάρτα.

2) Με Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε την πληρωμή μίας παραγγελίας σας, με κατάθεση σε έναν από τους κάτωθι λογαριασμούς του Καταστήματος και στην συνέχεια να ενημερώσετε το Κατάστημα με τα στοιχεία της κατάθεσης (απόδειξη κατάθεσης), μέσω email: info@z-eshop.gr ή τηλεφωνικά στο 210 3847619, ώστε να ξεκινήσει η αποστολή της παραγγελίας σας.

Μπορείτε να κάνετε την πληρωμή σας σε έναν από τους κάτωθι Τραπεζικούς Λογαριασμούς του Καταστήματος:

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

Σημείωση: Στην κατάθεση μέσω άλλης τράπεζας ο αγοραστής θα χρεωθεί με διατραπεζικά έξοδα.

Παραγγελίες στις οποίες ο αγοραστής έχει επιλέξει τρόπο πληρωμής ‘Άμεση τραπεζική μεταφορά’ και δεν έχουν εξοφληθεί σε 2 ημέρες, αυτές θα ακυρώνονται αυτόματα από το σύστημα του Καταστήματος και το προϊόν απελευθερώνεται προς πώληση σε άλλον αγοραστή.

Ο αγοραστής είναι ενήμερος ότι το ωράριο καταχώρισης καταθέσεων από το  Κατάστημα είναι καθημερινές ημέρες 09.00 -15.00 και ότι δεν είναι εφικτό εκτός αυτού του χρονικού διαστήματος να αξιώνει την παραλαβή παραγγελίας του εάν αυτή δεν έχει επεξεργαστεί από το Κατάστημα.

3) Χρέωση σε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα.
Οι πληρωμές με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα γίνονται μέσω του συστήματος της Vivawallet και αφορά τις κάρτες: Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Diners Club International (Greece), Bancontact, JCB.

Υπαναχώρηση - Επιστροφές

Υπαναχώρηση / Επιστροφές
Όλοι οι αγοραστές υποχρεούνται κατά την παραλαβή κάθε παραγγελίας ή εντός δεκαπέντε (15) ημερών να αποσυσκευάσουν και να ελέγξουν τα προϊόντα που έχουν παραγγείλει και να ειδοποιήσουν το Κατάστημα σε περίπτωση αισθητικών ελαττωμάτων. Μετά το πέρας των 15 ημερών θα θεωρείται ότι όλα τα προϊόντα παρελήφθησαν σε άριστη κατάσταση.

Υπαναχώρηση
Οι αγοραστές έχουν το δικαίωμα να υπαναχωρήσουν αναιτιολογήτως και να ζητήσουν το τίμημα που κατέβαλαν, μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας τα προϊόντα στην αρχική τους κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων τους, των εντύπων που τα συνοδεύουν και τις συσκευασίες τους σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν μερικώς ή ολικώς κατεστραμμένα ή ελλιπή το Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον αγοραστή. Η επιστροφή των προϊόντων αυτών γίνεται δεκτή, εφόσον πρωτίστως οι αγοραστές έχουν εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε το Κατάστημα για την αποστολή και την επιστροφή των προϊόντων σε αυτό. Η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα επιπλέον έγγραφα τα οποία το συνόδευαν όπως π.χ. απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κτλ.

Επιστροφές με χρέωση του Καταστήματος
Οι αγοραστές μέσα σε χρονικό διάστημα δεκαπέντε (15) ημερών από την παραλαβή μίας παραγγελίας, μπορούν να επιστρέψουν τα προϊόντα που έχουν παραλάβει και να ζητήσουν το τίμημα που κατέβαλαν ή να ζητήσουν την αντικατάσταση των προϊόντων στις περιπτώσεις που η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα, δηλαδή σε περιπτώσεις κατά τις οποίες παραδόθηκε άλλο προϊόν από αυτό που είχε παραγγελθεί, σε είδος ή ποσότητα, ή σε περιπτώσεις που κατά την παράδοση το προϊόν έχει συσκευασία κατεστραμμένη ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της, οπότε και θα το αναφέρουν στον διανομέα κατά την παραλαβή των προϊόντων τους και σε περιπτώσεις που διαπιστωθεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο αγοραστής οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή της παραγγελίας εξ αρχής ή να ζητήσει την επιστροφή της κατόπιν συνεννόησης με το Κατάστημα. Σε περίπτωση που τα προϊόντα μίας παραγγελίας δεν επιστραφούν κατά τον συμφωνηθέντα χρόνο το Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή τους και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάστασή τους.
Η επιστροφή της παραγγελίας και των προϊόντων αυτής, θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία την συνόδευαν όπως π.χ. έντυπα, ετικέτες, απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κτλ.

Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) Πριν ολοκληρωθεί μια παραγγελία, κατά την διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας ο αγοραστής μπορεί να αφαιρέσει τα προϊόντα από το καλάθι αγορών.
β) Στην περίπτωση που έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική διαδικασία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα μία παραγγελία μπορείτε να καλέσετε στο τηλέφωνο του Καταστήματος 210 3847619 ο υπεύθυνος παραγγελιών του Καταστήματος θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε και μέσω του email του Καταστήματος info@z-eshop.gr

γ) Στην περίπτωση που έχει αποσταλεί η παραγγελία σας ακολουθείται η διαδικασία της υπαναχώρησης που αναφέρεται ανωτέρω.

INFORMATION ABOUT US

CONTACT US FOR ANY QUESTIONS